Přidat komentář

Reagujete na příspěvek

In reply to by Anonym (neověřeno)

Hanka
30. července 2021
Dobrý den paní Světlano, ale dobrý pro nás není žádný a myslím , že pro nás nebude. Zítra 31.7. jsou to 4měsíce, co mi manžel zemřel. Bolest, žal, stesk je snad stále větší, těch slzí, co jsme naplakaly snad trošku přinesou úlevu, ale jenom na chvilku. Zítra jede moje starší dcera na návštěvu se svým manželem k jeho rodičům. Tchán je stejný ročník jako můj manžel a i my s tchyní jsme stejně staré. Nechci být zlá ženská, ale jak já závidím, že jejich manželství trvá, i když mají také vážné zdravotní potíže /kdo je v těch našich letech nemá/, ale jsou spolu. Včera jsem byla u lékařky pro další antidepresiva, ale moc to nepomáhá. Ta lékařka je starší než já a také přišla před 2lety o manžela. Když jsem nanesla moje starosti, říkala, že 4měsíce jsou příliš krátká doba, ale časem, že bude líp. Nej horší je, že já sice díky práškům usnu, ale budím se celou tu zlou dobu ráno kolem 4hodiny. Nejhorší je, že trpím nejistou chůzí, skoro závratí, ale to už jsem měla dříve, mám obavu vyjít sama, ale dcery nemohu pořád obtěžovat. Obě mi říkají, že jsem se neměla nechat vozit manželem, ale on to dělal rád, protože pak už moc ven nechodil, vadily mu schody do 1.patra. Je to hrozné, když dnes celý den myslím na to, že před 4měsíci byl ještě živý, znova jsem oslovila lékařku, která jej ošetřovala, i když je to zbytečné. Ona nám nedala vůbec zprávu, jaká byla příčina smrti, prý byla také překvapena. Já se tím pořád trápím, ale dcery říkají, abych už to nechala, k čemu to je, jen se trápím víc a víc. A to jsme zjistily, že možná počátek té hrůzy byl ve špatné medikaci od ambulantní lékařky, proto musel manžel do nemocnice. Když jsem se zeptala i této lékařky, zda nedošlo ke kontraindikaci 2léků a proto následovala hospitalizace, odpověděla, že vůbec neví, že ten lék byl užíván, přesto je ve zprávě uveden.Ale to vše jsem vyhledala na internetu, nemám zdravotnické vzdělání, tak se dlouho u