Přidat komentář

Reagujete na příspěvek

JAROSLAVA
  (kontaktovat autora příběhu)
30. března 2018
Truchlení

ZEMREL MI BRATR A MAMINCE SYN-MÁME VÝČITKY,ŽE JSME HO NECHALI ODVEZT DO NEMOCNICE

Dobry vecer,před tydnem mi zemřel starší bratr mel diabetes jiz 20let-bylo mu 54let,jsem z toho na dne-hlavně moje maminka -bere leky ve vetsí míře,nebot psychicky nemůže,třese se a je ji zle-neveří,ze jiz sveho syna neuvidí-nemohu uveřit ani já.Přestala jsem veřit i lékařům.Vyčítáme si,že jsme bratra nechali odvezt do nemocnice a tam ten zápal plic chytil-doma mel jen virozu.Bratra odvezla rychla kdyz mel nemeritelny cukr a v te dobe prodelaval chriku-vzdy se z chřipky dostal a nevím,zda jsme meli volat zachranku ci ne-kazdy den nas napadají cerne myslenky plne vycitek-kdyz bratra dovezli-lekar nam rekl,ze mu glukoza kolísá má 3 a obcas i okolo 30.Tak pry kvuli glukoze bude tyden v nemocnici-za nekolik dní se jeho stav zhoršil-oboustrany zapal plic-obcas kyslik a bratr prestal i mluvit-neslo mu to sputum a orl pry neg.nalez.Na témže patre jsem potkala byvalou spoluzacku tez s diabetem-za 3dny dostala zapal plic a zemrela-maminka mela podivne tusení,aby bratrovo stav nebyl horsí-a zacínali jsme se o neho bát-lekarka ríkala,ze da jina antibiotika a snad zaberou.podotykám,ze bratr byl porád na normálním pokoji.-v nedeli jsme byli na navsteve,v sobotu jsme vynechali,nebot jsme nemeli auto-za ten 1den se bratruv stav zhorsil-byla jsem za lekarem,nebot jsme prisli na pokoj,bratr byl spoceny a mel hypog.zachvat-lezel tam polity bez kysliku a mel otekle ruce i nohy-vyhledala jsem lekare-a on ze musi precist zpravu-prisla sestra dala bratrovi do úst bombon s oriskem a otevrela okno at se vyvetra-jsme prece v dobe,kde existuje v nemocnici první pomoc glukoza-a myslim,ze na pacienty se zapalem plic ,kterí jsou pod oknem se neotvíra-jeste ho sestra odkryla-vím,ze jsem byla na obtíz jak jsem je prosila,at bratra zachraní,ze se o nej bojíme a jak se zhorsil-prisel k nam a rekl,ze sestry mu